SHARE

H Lamborghini Aventador S κάνει ντεμπούτο με περισσότερη δύναμη και κίνηση στους τέσσερις τροχούς. Το μυστηριώδες teaser βίντεο της Lamborghini ήταν πράγματι για την Aventador S.

Το «S» φέρνει μαζί του ένα πιο αεροδυναμικό σώμα, που προέρχεται από την SV, με πιο επιθετικό εμπρός μέρος, το οποίο διαθέτει νέο splitter, για καλύτερη διαχείριση της ροής του αέρα και δύο πλευρικούς αεραγωγούς, που ενισχύουν την κάθετη δύναμη.

Στο πίσω μέρος, η Lamborghini τοποθέτησε επίσης το διαχύτη της SV. Τα κάθετα πτερύγια βελτιώνουν τη ροή του αέρα και βοηθάνε το supercar να παράγει περισσότερη κάθετη δύναμη. Στο κέντρο του πίσω προφυλακτήρα βρίσκονται οι τρεις απολήξεις της εξάτμισης. Το νέο σύστημα της εξάτμισης είναι περισσότερο από 20 τοις εκατό ελαφρύτερο από το προηγούμενο. Όσον αφορά την ενεργητική πίσω πτέρυγα, έχει τρεις προκαθορισμένες θέσεις, ανάλογα την ταχύτητα του αυτοκινήτου και τις λειτουργίες οδήγησης.

Η Aventador S διαθέτει 130 τοις εκατό επιπλέον κάθετη δύναμη στο μπροστινό άξονα. Σημαντικές βελτιώσεις έχουν γίνει και στο πίσω μέρος, όπου υπάρχει επιπλέον 50 τοις εκατό κάθετη δύναμη, όταν η αεροτομή είναι στη ψηλότερη θέση. Η κάθετη δύναμη έχει βελτιωθεί κατά 400 τοις εκατό σε σχέση με την Aventador.

Ονομάζεται «LP 740-4», αυτό σημαίνει ότι ο ατμοσφαιρικός V12 κινητήρας των 6.5 λίτρων έχει αναβαθμιστεί και αποδίδει 40 ίππους, φτάνοντας τους 740. Η δύναμη διοχετεύεται στους δύο άξονες μέσω ενός 7-τάχυτου κιβωτίου ISR. Η ροπή παραμείνει η ίδια (690 Nm) εφικτή από τις 5.500 rpm. Το επιπλέον δύναμη προήλθε από τις μικροαλλαγές στο μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων και το μεταβλητό σύστημα εισαγωγής. Σύμφωνα με τη Lamborghini οι στροφές του κινητήρα έχουν αυξηθεί από τις 8.350 rpm στις 8.500 rpm.

Η Aventador S επιταχύνει από τα 0-100 km/h σε μόλις 2,9 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική της ταχύτητα φτάνει τα 350 km/h.

Είναι το πρώτο μοντέλο παραγωγής της Lamborghini που εξοπλίζεται με σύστημα ενεργητικής τετραδιεύθυνσης, το οποίο έχει ως στόχο να κάνει το supercar πιο ευέλικτο σε χαμηλές και μεσαίες ταχύτητες, καθώς και ποιο σταθερό στις υψηλότερες ταχύτητες. Οι μηχανικοί συνδύασαν άψογα την ανάρτηση pushrod με την Magneto-rheological ανάρτηση.

Μια άλλη καινοτομία, είναι η χρήση των νέων ελαστικών Pirelli P Zero, που δημιουργήθηκαν για να βελτιώσουν την πρόσφυση, καθώς και να ενισχύσουν το φρενάρισμα. Τα άνθρακοκεραμικά φρένα μπορούν να σταματήσουν την Aventador S με αποτελεσματικό τρόπο, χρειάζονται μόλις 31 μέτρα για να σταματήσει από τα 100 χιλιόμετρα την ώρα.

Στην καμπίνα, η Lamborghini τοποθέτησε μια νέα πολυθεματική ψηφιακή οθόνη, που αλλάζει ανάλογα με τον επιλεγμένο τρόπο οδήγησης: Strada, Sport, Corsa, και τη νέα δυνατότητα ρύθμισης Ego. Η Aventador S έρχεται με στάνταρ το Apple CarPlay και προαιρετικά με σύστημα τηλεμετρίας.

Οι παραδόσεις έχουν προγραμματιστεί να ξεκινήσουν την άνοιξη. Η τιμή της ξεκινά από τα 281.555 ευρώ.



Comments

comments

2 ΣΧΟΛΙΑ

LEAVE A REPLY

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.