SHARE

Η Nissan κυκλοφόρησε επιτέλους πραγματικές εικόνες του GT-R50 by Italdesign. Είναι το αυτοκίνητο που οι δύο εταιρείες ήθελαν να φέρουν στη Γενεύη, αλλά έπρεπε να καταφύγουν στο σχέδιο Β υπό το φως της παγκόσμιας διαταραχής, που προκλήθηκε από την πανδημία του κοροναϊού.

Αν και δεν είναι το νέο GT-R που περιμένουμε υπομονετικά, προσπαθούμε να δούμε το ποτήρι μισό γεμάτο, καθώς υπάρχουν κάποιες ειδήσεις για το νέο Godzilla. Κάτω από το καπό είναι σε μεγάλο βαθμό το R35, που υπήρχε από το 2007, αλλά με μια εντελώς νέα εμφάνιση και μερικές διακριτικές αλλαγές μέσα στην καμπίνα. Από τους προφυλακτήρες στους προβολείς, σχεδόν όλα έχουν αλλάξει.

Είναι σίγουρα ένα έντονο supercar, με οροφή χαμηλότερη από 54 χιλιοστά, σε σύγκριση με το GT-R Nismo 2018, στο οποίο βασίζεται. Η οροφή είναι διαφορετική, οι προβολείς LED προσφέρουν στο αυτοκίνητο μια νέα εμφάνιση, ενώ η τεράστια πτέρυγα στο πίσω μέρος μπορεί να ρυθμιστεί. Νέες είναι οι ζάντες αλουμινίου των 21 ιντσών, που σχεδιάστηκαν αποκλειστικά σε αυτό το μοντέλο.

Το εσωτερικό δεν έχει υποστεί το ίδιο επίπεδο αλλαγών με το εξωτερικό, η καμπίνα διαθέτει ανθρακονήματα, δέρμα και Alcantara. Αυτά τα νέα στοιχεία δεν μπορούν βέβαια να κρύψουν την ηλικία του GT-R. Σε τελική ανάλυση, το R35 κυκλοφορεί εδώ και 13 χρόνια.

Πέρα από την αναθεωρημένη εμφάνιση, το GT-R50 έρχεται με μηχανικές αναβαθμίσεις καθώς χρησιμοποιεί μια εξέλιξη του V6, twin-turbo, κινητήρα των 3.8 λίτρων. Έχει γίνει μασάζ από τη Nismo για να αντλήσει 710 ίππους ή 110 ίππους περισσότερο από το GT-R Nismo ή το Track Edition. Η Nissan λέει ότι κατάφεραν να αυξήσουν τη ροπή που δημιουργείται από το VR38DETT στα 780 Nm, αντιπροσωπεύοντας αύξηση 128 Nm.

Η προστιθέμενη δύναμη απαιτούσε την εγκατάσταση ενισχυμένου σειριακού εξατάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, ενώ έπρεπε να προστεθούν και φρένα Brembo. Η Bilstein φρόντισε την αναδιαμορφωμένη ανάρτηση με συνεχώς ρυθμιζόμενη ανάρτηση και η Michelin παρείχε τα ελαστικά Pilot Super Sport με διαστάσεις 255/35 R21 μπροστά και 285/30 R21 πίσω.

Παρόλο που η Nissan δέχεται παραγγελίες από τον Δεκέμβριο του 2018, μόνο 50 αυτοκίνητα πρόκειται να κατασκευαστούν. Η τιμή του είναι μάλλον υπερβολική, κοστίζει 990.000 €.

Όσοι επιθυμούν να πληρώσουν πρέπει να γνωρίζουν ότι η πρώτη παρτίδα αυτοκινήτων θα παραδοθεί στα τέλη του 2020 και στις αρχές του 2021.

Comments

comments

SHARE

LEAVE A REPLY

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.