SHARE

Ακολουθεί μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα οικογενειακή μονομαχία μεταξύ του υβριδικού supercar 918 Spyder και της ηλεκτρικής Taycan Turbo S.

Πριν από λίγο καιρό, δεν θα είχαμε κανένα πρόβλημα να μαντέψουμε τον νικητή, γιατί κανένα οικογενειακό αυτοκίνητο δεν θα μπορούσε να ήταν πιο γρήγορο από ένα υβριδικό hypercar. Τα πράγματα όμως έχουν αλλάξει δραστικά τα τελευταία χρόνια σε σημείο που τα ηλεκτρικά οικογενειακά βλέπουν στα ίσα τα supercars/hypercars.

Στην περίπτωση της Porsche Taycan Turbo S, μιλάμε για ένα πολύ γρήγορο μηχάνημα που χρειάζεται μόνο 2,8 δευτερόλεπτα για να φτάσει τα 100 km/h και 17,8 δευτερόλεπτα τα 250 km/h. Οι δύο ηλεκτροκινητήρες της αποδίδουν 750 ίππους και ροπή 1.050 Nm, όταν είναι ενεργοποιημένο το Overboost και με μπαταρία ιόντων λιθίου 93,4 kWh πλήρως φορτισμένη, η οποία είναι τοποθετημένη μεταξύ των δύο αξόνων για βέλτιστη κατανομή βάρους, έχει αυτονομία 412 km.

Η σχεδόν 10 φορές πιο ακριβή από την Taycan Turbo S, 918 Spyder είναι λίγο πιο γρήγορη στα 0-100 km/h, καθώς κάνει 2,6 δευτερόλεπτα. Για τα 0-200 km/h χρειάζεται 7,2 δευτερόλεπτα και για τα 0–300 km/h, 20,6 δευτερόλεπτα. 

Εφοδιάζεται με ένα 4.6-λίτρων V8 κινητήρα απόδοσης 608 ίππων, o οποίος συμπληρώνεται με δύο ηλεκτροκινητήρες, που έχουν τοποθετηθεί σε κάθε άξονα. Η συνολική ιπποδύναμη της 918 Spyder φτάνει τους 887 ίππους και ροπή 1.280 Nm.

Φαίνεται ότι η ζυγαριά γέρνει προς την 918, επιπλέον, είναι σημαντικά ελαφρύτερη. Από την άλλη πλευρά, η στιγμιαία και σταθερή ηλεκτρική ροπή της Taycan Turbo S είναι μεγάλο πλεονέκτημα, αλλά είναι αρκετό για να τη βοηθήσει να νικήσει την 918;

Comments

comments

LEAVE A REPLY

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.