SHARE

Sport, Pur Sport, Vision Gran Turismo, Centodieci, Divo, Super Sport 300+ και La Voiture Noire, η πλατφόρμα της Bugatti Chiron έχει πάρει πολλές μορφές από την παρουσίαση της το Φεβρουάριο του 2016. Ωστόσο, κανένα από αυτά δεν ήταν τόσο hardcore όσο η Bolide, το supercar τέρας με εντυπωσιακές επιδόσεις και σχέδιο.

Ο δοκιμασμένος 8.0 λίτρων κινητήρας των 1.600 ίππων, διαθέτει πλέον τέσσερις νέους υπερσυμπιεστές καυσαερίων και καίει αγωνιστικού τύπου καύσιμο 110 οκτανίων. Η απόδοσή του εκτοξεύτηκε στους 1.825 ίππους στις 7.000 σ.α.λ.

Μέσα από διάφορα μέτρα εξοικονόμησης βάρους, οι μηχανικοί κατάφεραν να μειώσουν το βάρος της Bolide στα 1.240 κιλά. Κάνοντας τα μαθηματικά, το θηρίο έχει αναλογία βάρους προς ισχύ 0,67 kg/hp. Αυτό όμως είναι το βάρος του αυτοκινήτου χωρίς υγρά, που σημαίνει ότι είναι βαρύτερο όταν προσθέσετε όλα τα απαραίτητα υγρά.

Σύμφωνα με τη γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία, τo supercar, που είναι μόνο για πίστα, επιταχύνει από τα 0-100 km/h σε 2,17 δευτερόλεπτα, από τα 0-200 km/h σε 4,36 δευτερόλεπτα, από τα 0-300 km/h σε 7,37 δευτερόλεπτα και από τα 0-400 km/h σε 12,08 δευτερόλεπτα.

Ο Bugatti έδωσε ακόμη τα 0-500 km/h, για τα οποία χρειάζεται 20,16 δευτερόλεπτα. Η Bolide κάνει το γύρο του Nürburgring σε 5 λεπτά και 23,1 δευτερόλεπτα και έχει τελική ταχύτητα “πολύ πάνω” από τα 500 km/h.

Ο σχεδιασμός της Bolide έρχεται από άλλο γαλαξία. Το εξαιρετικά χαμηλό ύψος της (μόλις 995 χιλιοστά), ταιριάζει με το ύψος της κλασικής Bugatti Type 35. Είναι περίπου 300 mm χαμηλότερη από τη Chiron. Αυτά τα φώτα σχήματος X στο μπροστινό και πίσω μέρος κάνουν το αυτοκίνητο να φαίνεται ότι ήρθε από ταινία επιστημονικής φαντασίας

Αναπτύχθηκε εντός οκτώ μηνών, η Bolide δεν έχει τιμή (ακόμη). Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η Bugatti δεν έχει αποφασίσει αν θα περάσει στη γραμμή παραγωγής ή αν θα είναι ένα ακόμα one off μοντέλο.

Comments

comments

SHARE

LEAVE A REPLY

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.