SHARE

Από το Audi A1 έως το Q8 (και πιθανότατα το Q9), υπάρχει πάντα η έκδοση επιδόσεων S, κάτι που είναι γνωστό για τη γερμανική μάρκα.

Ωστόσο, η μητρική της εταιρεία, η Volkswagen, δεν ακολουθεί την ίδια τακτική με τη σειρά της. Σίγουρα, η εταιρεία αναβαθμίζει τη σειρά R της, με το T-Roc R να κυκλοφορεί στις αρχές του περασμένου έτους και το Touareg R να κάνει ντεμπούτο τον περασμένο μήνα. Ακόμη και η ηλεκτρική σειρά VW ID θα έχει έκδοση R.

Το Golf R είναι ήδη σε εξέλιξη και η VW είναι αρκετά σίγουρη για το γοητευτικό Golf, που το ονομάζει απόλυτη μηχανή οδήγησης.

Αλλά το Golf R θα είναι το μικρότερο R, σύμφωνα με τον επικεφαλής της VW R, Jost Capito, σε πρόσφατη συνέντευξη στο Throttle Car, γιατί δε θα υπάρξει το Polo R.

Το Polo R δε θα λειτουργούσε, υπάρχει ενδιαφέρον από τους πελάτες, αλλά ο όγκος θα ήταν πολύ χαμηλός και το κόστος θα ήταν πολύ υψηλό“, εξήγησε.

Η ζήτηση είναι η κύρια κινητήρια δύναμη για μια μάρκα να εισαγάγει ένα νέο μοντέλο, οπότε αν η VW δε θεωρεί το Polo R ως μοντέλο υψηλής ζήτησης, σίγουρα δε θα δαπανήσει τόσο πολύ για την ανάπτυξη ενός.

Οι φήμες για το Polo R ξεκίνησαν το 2014, όταν η Volkswagen ανακοίνωσε ότι δε θα κατασκευαστεί. Ωστόσο, το 2017 κυκλοφόρησε ότι το Polo R των 300 ίππων βρίσκεται ήδη στη φάση δοκιμών.

Αλλά και πάλι, με την επιβεβαίωση του Capito, φαίνεται ότι όλες οι ελπίδες για ένα Polo R χάνονται.

Comments

comments

SHARE

LEAVE A REPLY

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.