Δοκιμή: Lamborghini Aventador S

946
0
SHARE

H Lamborghini Aventador S έχει ένα πιο αεροδυναμικό σώμα, που προέρχεται από την SV, με πιο επιθετικό εμπρός μέρος, με νέο splitter, για καλύτερη διαχείριση της ροής του αέρα και δύο πλευρικούς αεραγωγούς, που ενισχύουν την κάθετη δύναμη.

Στο πίσω μέρος, η Lamborghini τοποθέτησε επίσης το διαχύτη της SV. Τα κάθετα πτερύγια βελτιώνουν τη ροή του αέρα και βοηθάνε το supercar να παράγει περισσότερη κάθετη δύναμη. Στο κέντρο του πίσω προφυλακτήρα βρίσκονται οι τρεις απολήξεις της εξάτμισης. Το νέο σύστημα της εξάτμισης είναι περισσότερο από 20 τοις εκατό ελαφρύτερο από το προηγούμενο. Όσον αφορά την ενεργητική πίσω πτέρυγα, έχει τρεις προκαθορισμένες θέσεις, ανάλογα την ταχύτητα του αυτοκινήτου και τις λειτουργίες οδήγησης.

Η Aventador S διαθέτει 130 τοις εκατό επιπλέον κάθετη δύναμη στο μπροστινό άξονα. Σημαντικές βελτιώσεις έχουν γίνει και στο πίσω μέρος, όπου υπάρχει επιπλέον 50 τοις εκατό κάθετη δύναμη, όταν η αεροτομή είναι στη ψηλότερη θέση. Η κάθετη δύναμη έχει βελτιωθεί κατά 400 τοις εκατό σε σχέση με την Aventador.

Εφοδιάζεται με τον ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα των 6.5 λίτρων, που έχει αναβαθμιστεί και αποδίδει 740 ίππους. Η δύναμη διοχετεύεται στους δύο άξονες μέσω του επτατάχυτου κιβωτίου ISR. Σύμφωνα με τη Lamborghini οι στροφές του κινητήρα έχουν αυξηθεί από τις 8.350 rpm στις 8.500 rpm. Η Aventador S επιταχύνει από τα 0-100 km/h σε μόλις 2,9 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική της ταχύτητα φτάνει τα 350 km/h.



Comments

comments

SHARE

LEAVE A REPLY

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.