Δοκιμή: Lamborghini Urus

308
0
SHARE

Η νέα Lamborghini Urus είναι η πρώτη off-roader της εταιρείας μετά από την LM002, αλλά είναι εντελώς διαφορετική.

Η Urus, με τη βοήθεια ενός biturbo V8 κινητήρα, 4.0 λίτρων, αποδίδει 650 ίππους και 850 Nm ροπής. Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο οκτώ ταχυτήτων, το οποίο επωφελείται από έναν μετατροπέα ροπής, τον πρώτο για τη Lamborghini. Με την τετρακίνηση και το σύστημα διεύθυνσης των πίσω τροχών της Aventador S, η Urus μπορεί να φτάσει τα 100 χιλιόμετρα σε μόλις 3,59 δευτερόλεπτα χρησιμοποιώντας το launch control, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 300 km/h.

Το Ιταλικό SUV διαθέτει την ίδια MLB πλατφόρμα με την Bentley Bentayga, το Audi Q7 και την Porsche Cayenne. Ζυγίζει 2.154 κιλά και έχει τα «μεγαλύτερα φρένα στον κόσμο», 17,3 ιντσών ανθρακοκεραμικούς δίσκους στον εμπρόσθιο άξονα, που συνδυάζονται με δαγκάνες 10 εμβόλων. Οι ζάντες των 21 ιντσών είναι στον στάνταρ εξοπλισμό, αλλά οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν ζάντες 22 ή 23 ιντσών με ειδικά ελαστικά Pirelli P Zero Corsa.

Η καμπίνα της Urus διαθέτει ένα τιμόνι με επίπεδη βάση και ένα κόκκινο κουμπί εκκίνησης, παρόμοιο με αυτό που υπάρχει στα σπορ μοντέλα της εταιρίας. Ο επιλογέας βρίσκεται ακριβώς μπροστά από το κουμπί εκκίνησης με τον επιλογέα τρόπων οδήγησης δίπλα του. Όπως έχουμε δει σε προηγούμενα βίντεο, η Urus διαθέτει ένα ψηφιακό συγκρότημα οργάνων και πολλούς τρόπους οδήγησης: Strada, Sport, Corsa, Sabbia (Sand), Terra (Off-Road) και Neve (Snow).

Η Urus κατασκευάζεται στο εργοστάσιο παραγωγής της Lamborghini, στο Sant’Agata Bolognese της Ιταλίας. Η τιμή ξεκινάει λίγο κάτω από τα 200.000 ευρώ και η Lamborghini αναμένει να κατασκευάζει 3.500 μονάδες ετησίως. Ο κινητήρας biturbo είναι ο μοναδικός που προσφέρεται, θα ακολουθήσει μια plug-in hybrid έκδοση το 2019.



Comments

comments

SHARE

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.