SHARE

Ο αγώνας μεταξύ ενός παλιού σπορ αυτοκινήτου με ένα καινούργιο «hot hatch» συνήθως τελειώνει άσχημα για το πρώτο. Καθώς το τούρμπο και το launch control γίνονται όλο και καλύτερα, τα icon cars του παρελθόντος αρχίζουν να φαίνονται αργά.

Δεν είναι μόνο η ηλικία που είναι η μόνη διαφορά εδώ, το πισωκίνητο NSX του 2005 έχει 280 hp, ενώ το νέο μπροστινοκίνητο Type R έχει 320 hp. Το νέο Civic θεωρητικά έχει το πλεονέκτημα ισχύος, καθώς ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 2 λίτρων, προσφέρει πολύ ροπή από χαμηλά.

Ωστόσο, αυτό δεν συμβαίνει σε αυτόν τον αγώνα που οργανώθηκε από το Carwow του Ηνωμένου Βασιλείου. Δείτε γιατί.



Comments

comments

SHARE

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.