SHARE

Μετά την 488 Pista Coupe και την ειδική έκδοση Pista Piloti, η ομάδα από το Maranello έκοψε την οροφή του αυτοκινήτου. Η νέα 488 Pista Spider αντιπροσωπεύει το 50ο ανοιχτό μοντέλο της Ferrari και χρησιμοποιεί τον πιο ισχυρό V8 κινητήρα της εταιρείας, που έγινε ποτέ.

Στην καρδιά της νέας 488 Pista Spider είναι ο νικητής του Βραβείου Διεθνούς Κινητήρα της Χρονιάς 2018, ένας V8, 3.9-λίτρων, twin-turbo, με 720 ίππους και ροπή 770 Nm. Το πλεονέκτημα της Spider από την coupe είναι ότι ο οδηγός μπορεί να ακούει το V8, που έχει κερδίσει τον τίτλο του Best Engine για τρίτη συνεχή χρονιά.

Η 488 Pista Spider επιταχύνει από τα 0-100 km/h σε 2,85 δευτερόλεπτα, από τα 0-200 km/h σε 8 δευτερόλεπτα, (0,4 δευτερόλεπτα πιο αργή από την coupe) και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 340 km/h.

Λόγω της αυξημένης πολυπλοκότητας της οροφής, η νέα Ferrari 488 Pista Spider είναι 91 κιλά βαρύτερη από την coupe, αλλά μπορούν να τοποθετηθούν προαιρετικά, ζάντες από ανθρακονήματα, που είναι 20 τοις εκατό ελαφρύτερες από τις κανονικές ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών. Για να κρατήσει το βάρος υπό έλεγχο, η Ferrari απομάκρυνε τα πατάκια και τα αντικατέστησε με πλάκες από αλουμίνιο, ενώ η λαβή της πόρτας του οδηγού δεν είναι παρά ένας απλός ιμάντας.

Όπως και με την coupe, η Spider διαθέτει λωρίδα που εκτείνεται από εμπρός προς τα πίσω για να μιμηθεί τη ροή του αέρα και να κάνει το αυτοκίνητο να φανεί ακόμα πιο όμορφο.

Η τιμή της δεν έχουν αποκαλυφθεί ακόμη, αλλά μπορείτε να φανταστείτε ότι η 488 Pista Spider είναι πιο ακριβή από την coupe.



Comments

comments

LEAVE A REPLY

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.