SHARE

Οι BMW M3 και M4 είναι αναμφισβήτητα δύο από τα πιο σημαντικά μοντέλα στο χαρτοφυλάκιο της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Στην τελευταία έκτη γενιά τους, που παρουσιάστηκε σήμερα, οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί υιοθέτησαν μια τολμηρή νέα προσέγγιση στη δημιουργία των BMW M3 και M4 του 2021.

Το τολμηρότερο σημείο των νέων M3 και M4, προφανώς, είναι η μεγάλη γρίλια, τα τεράστια διπλά πλέγματα νεφρών, που βρίσκονται μπροστά και στο κέντρο. Αλλά πίσω από αυτό το αμφιλεγόμενο ρύγχος κρύβεται ένας νέος twin-turbo, straight-six κινητήρας, που αποδίδει έως και 510 ίππους στην έκδοση Competition. Σε συνδυασμό με μια ανανεωμένη καμπίνα με ολοκαίνουργια σπορ κάθισμα και πολλές νέες τεχνολογίες, οι νέες M3 και M4 υπόσχονται ότι θα είναι το “απόλυτο μηχάνημα οδήγησης”.

Πιο συγκεκριμένα, ο εξακύλινδρος κινητήρας, twin-turbo, straight-six των 3.0 λίτρων, αποδίδει 479 ίππους και ροπή 550 Nm. Οι εκδόσεις Competition είναι πιο δυνατές καθώς αποδίδουν 510 ίππους και 650 Nm ροπής.

Οι M3 και M4 επιταχύνουν από τα 0-100 km/h σε 4,3 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 290 km/h, με το M Driver Package. Οι εκδόσεις Competition είναι ακόμη ταχύτερες, χρειάζονται για τα 0-100 km/h 4 δευτερόλεπτα, αλλά η τελική ταχύτητα παραμένει στα 290 km/h.

H εταιρεία ανακοίνωσε ότι οι M3 και M4 θα προσφέρονται με εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και κίνηση στους πίσω τροχούς. Εκτός από την εμπλοκή των οδηγών, το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων ζυγίζει 22,7 κιλά λιγότερο από το οκτατάχυτο αυτόματο και η BMW αναφέρει ότι συμβάλλει στη βελτίωση της κατανομής βάρους εμπρός-πίσω.

Λόγω της επιπλέον ροπής, η έκδοση Competition είναι μόνο αυτόματες. Φυσικά, τα μεγάλα νέα είναι η προσθήκη τετρακίνησης. Το σύστημα M xDrive στέλνει το μεγαλύτερο μέρος της ροπής στους πίσω τροχούς και διαθέτει μπλοκέ (Active M) πίσω διαφορικό.

Για να διασφαλιστεί ότι τα αυτοκίνητα τιμούν την παράδοση της BMW M, η ροπή καταλήγει στους πίσω τροχούς κατά τη διάρκεια της κανονικής οδήγησης. Μόνο όταν απαιτείται επιπλέον πρόσφυση η ισχύς αποστέλλεται στους μπροστινούς τροχούς.

https://www.youtube.com/watch?v=xJud8MEhntw&feature=emb_title

Το σύστημα τετρακίνησης έχει τρεις διαφορετικούς τρόπους λειτουργίας, συμπεριλαμβανομένης της προεπιλεγμένης ρύθμισης 4WD. Το 4WD Sport κατευθύνει περισσότερη ροπή στους πίσω τροχούς κατά τη δυναμική οδήγηση και έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί «ιδιαίτερα καλά» στην πίστα. Οι πελάτες μπορούν επίσης να επιλέξουν 2WD που απενεργοποιεί το δυναμικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας, που επιτρέπει στους οπαδούς της φίρμας να απολαύσουν μια «καθαρή πισωκίνητη εμπειρία οδήγησης χωρίς καμία παρέμβαση».

Μιλώντας για το χειρισμό, τα αυτοκίνητα διατίθενται στάνταρ ανάρτηση Adaptive M και ανάρτηση με γόνατο διπλού αρμού. Αυτό σημαίνει ψαλίδια αλουμινίου με σφαιρικούς συνδέσμους, νέες βάσεις, σφυρήλατα περιστρεφόμενα ρουλεμάν και πολλά άλλα έξυπνα μηχανολογικά τερτίπια που βελτιώνουν τη δυναμική συμπεριφορά».

Η πίσω ανάρτηση χρησιμοποιεί μια διάταξη πέντε συνδέσμων με βραχίονες ελέγχου wishbone που έχουν επανασχεδιαστεί για να παρέχουν “ακριβή χειρισμό για τον πιο απαιτητικό οδηγό”. Τελευταίο αλλά όχι λιγότερο σημαντικό, το μπροστινό μετατρόχιο αυξήθηκε κατά 38 mm προκειμένου να βελτιωθεί περαιτέρω η πρόσφυση και η κατευθυντικότητα.

Εσωτερικά, τοποθετήθηκε νέο τιμόνι M Servotronic και ένα προαιρετικό πακέτο M Drive Professional με M Traction Control. Το τελευταίο χαρακτηριστικό είναι ολοκαίνουργιο και επιτρέπει στον οδηγό να ορίσει το όριο παρέμβασης για ολίσθηση τροχού. Οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν δέκα διαφορετικές ρυθμίσεις.

Όταν έρθει η ώρα να σταματήσει, οι οδηγοί θα χαρούν να γνωρίζουν ότι υπάρχει ένα νέο σύστημα πέδησης υψηλής απόδοσης. Διαθέτει δαγκάνες έξι εμβόλων και δίσκους 15 ιντσών (380 mm) μπροστά, καθώς και πίσω δαγκάνες μονού εμβόλου που πιάνουν δίσκοι 14,6 ιντσών (370 mm).

Οι πελάτες μπορούν επίσης να επιλέξουν ένα σύστημα πέδησης από κεραμικό άνθρακα που έχει δαγκάνες σε χρυσό χρώμα, καθώς και δίσκους που έχουν διάμετρο 15,7 ίντσες (400 mm) μπροστά και 15 ίντσες (380 mm) πίσω.

Εμπρός, εκτός από την τολμηρή γρίλια, υπάρχει ένα διογκωμένο καπό και μπροστινοί αεραγωγοί. Τα μοντέλα διαθέτουν επίσης σπορ πλευρικά skirts, αεροδυναμικούς καθρέφτες και έναν πιο επιθετικό πίσω προφυλακτήρα. Το τελευταίο στεγάζει ένα μαύρο διαχύτη και ανοίγματα για ένα σπορ σύστημα εξάτμισης τεσσάρων απολήξεων.

Τα αυτοκίνητα είναι εξοπλισμένα με προβολείς LED, οροφή από ανθρακονήματα και πίσω φώτα led. Οι πελάτες μπορούν επίσης να παραγγείλουν ένα εξωτερικό πακέτο M Carbon το οποίο προσθέτει μια σειρά από πλαστικά εξαρτήματα ενισχυμένα με ανθρακονήματα, όπως πίσω σπόιλερ, διαχύτη και καπάκια καθρέφτη.

Οι M3 και M4 διαθέτουν σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου, μεγέθους 18 ιντσών μπροστά και 19 ιντσών πίσω. Οι έκδοση Competition έχει μεγαλύτερους τροχούς 19 και 20 ιντσών με στιλβωμένο χείλος, που βοηθά στην ανάδειξη του μεγέθους τους.

Comments

comments

SHARE

4 ΣΧΟΛΙΑ

LEAVE A REPLY

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.