SHARE

Η Ferrari σταμάτησε να κατασκευάζει την F12berlinetta το περασμένο έτος, όταν η Superfast 812 την αντικατέστησε ως η GT ναυαρχίδα της εταιρείας.

Αυτό δεν σημαίνει ότι η απόδοση της F12 περνάει απαρατήρητη. Ούτε κατά διάνοια. Ο  V12 κινητήρας των 6.2 λίτρων, αποδίδει 740 ίππους στις 8.250 rpm και 690 Nm ροπής, με το 80% της οποίας είναι διαθέσιμη από τις 2.500 rpm. Συνδέεται με ένα 7-τάχυτο ημι-αυτόματο κιβωτίο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη, που λειτουργεί με paddles πίσω από το τιμόνι και στέλνει τη δύναμη στους πίσω τροχούς. Επιταχύνει από τα 0-100 km/h σε μόλις 3,1 sec και από τα 0-200 km/h σε 8,5 sec, ενώ η τελική ταχύτητα είναι πάνω από τα 340 km/h.

Ενώ είναι ασφαλές να πούμε ότι η απόδοση της F12 δε χρειάζεται σχεδόν καθόλου αναβαθμίσεις, ορισμένοι ιδιοκτήτες ίσως να θέλουν να της δώσουν μια πιο επιθετική εμφάνιση. Ένα από τα πιο πρόσφατα tuning kit για την F12berlinetta προέρχεται από τους Marius Dumitrascu και Duke Dynamics.

Παρόλο που ο Dumitrascu είναι υπεύθυνος για το σχεδιασμό του widebody kit, η Duke Dynamics χειρίζεται την κατασκευή. Η εταιρεία έχει κατασκευάσει την πρώτη από τις 15 μονάδες και την έστειλε στο Βιετνάμ, όπου έκανε την πρώτη φωτογράφηση.

Όπως μπορείτε να δείτε, οι αλλαγές κάνουν το αυτοκίνητο πολύ μεγαλύτερο από το κανονικό μοντέλο. Συγκεκριμένα, το κιτ προσθέτει 50 mm σε κάθε μπροστινό φτερό και 60 mm σε κάθε πίσω φτερό.



Η πλήρης συσκευασία αποτελείται από 21 κομμάτια κατασκευασμένα από ανθρακονήματα και CFRP. Το μπροστινό μέρος διαθέτει ένα μεγαλύτερο προφυλακτήρα με αεραγωγούς σε κάθε πλευρά και έναν τεράστιο splitter. Μια λεπτή επικαιροποιημένη μάσκα και ένα τροποποιημένο καπό με τρία ανοίγματα, αντί για ένα, περιλαμβάνονται επίσης στο κιτ.

Επιπλέον, κάθε μπροστινό φτερό έχει ένα άνοιγμα από ανθρακονήματα, ενώ οι άλλες προσθήκες στο προφίλ είναι οι μεγαλύτεροι τροχοί, τα καπάκια καθρεφτών από ανθρακονήματα και η πλαϊνά ποδιά, καθώς και τα μεγαλύτερα οπίσθια φτερά με τρεις αεραγωγούς το κάθε ένα.

Το πίσω μέρος είναι πιθανότατα το πιο άγριο μέρος του αυτοκινήτου λόγω της τεράστιας αεροτομής, του μεγάλου διαχύτη, που ενσωματώνει μεγαλύτερους αεραγωγούς και ένα προφυλακτήρα με κάθετους αεραγωγούς. Παρά το γεγονός ότι σχεδόν όλα τα πάνελ του αμαξώματος έχουν αναμορφωθεί, δεν υπάρχουν αλλαγές στην αρχική δομή και τα εξαρτήματα, συνδέονται με τα υπάρχοντα σημεία τοποθέτησης του αυτοκινήτου.

Ως αποτέλεσμα, τα περισσότερα από τα ανταλλακτικά μπορούν να αλλάξουν εκ νέου σε περίπτωση που ο ιδιοκτήτης θέλει ή όταν έρθει ο χρόνος μεταπώλησης.


PHOTO GALLERY

Comments

comments

SHARE