SHARE

Πολλοί φίλοι της Ferrari θα υποστήριζαν ότι η βελτίωση του Ιταλικού supercar είναι ιεροσυλία, αλλά βελτιωτικές εταιρίες όπως η Novitec παίζουν με τα αυτοκίνητα από το Maranello εδώ και χρόνια με μεγάλη επιτυχία. Το πιο πρόσφατο προϊόν της είναι η F8 Tributo. Παρόλο που μοιάζει σχεδόν με την εργοστασιακή, το supercar έχει μερικές σημαντικές αλλαγές.

Για αρχή, οι τροχοί OEM αντικαταστάθηκαν από ένα μεγαλύτερο σετ, που αναπτύχθηκε από τη Novitec σε συνεργασία με τη Vossen, με διαστάσεις 21 ίντσες μπροστά και 22 ίντσες για τον πίσω άξονα. Υπάρχουν 72 χρώματα για να διαλέξετε όταν παραγγείλετε αυτούς τους σφυρηλατημένους τροχούς, καθώς και η δυνατότητα επιλογής γυαλιστερής ή ματ επιφάνειας.

Επίσης, νέα ελατήρια χαμηλώνουν την ανάρτηση φέρνοντας τη Ferrari πιο κοντά στο δρόμο κατά περίπου 35 χιλιοστά. Εάν το αυτοκίνητο δε διαθέτει το σύστημα που σηκώνει το εμπρός μέρος, η Novitec μπορεί να προσθέσει το δικό της που σηκώνει τη μύτη του οχήματος κατά 40 mm.

Η Novitec έχει επίσης αναπτύξει ένα σύστημα εξάτμισης, το οποίο μπορεί να έχει τις εργοστασιακές απολήξεις ή απολήξεις με ειδικά φινιρίσματα κατασκευασμένα από ανοξείδωτο ατσάλι και ανθρακονήματα. Η εξάτμιση από ανοξείδωτο ατσάλι μειώνει τη θερμοκρασία στο χώρο του κινητήρα παρέχοντας ταυτόχρονα καλύτερο ήχο και μπορεί να κατασκευαστεί με ή χωρίς ηλεκτρικό σύστημα διαχείρισης ήχου.

Το καλύτερο για το τέλος, ο twin-turbo, 3.9 λίτρων, V8 κινητήρας έχει αναβαθμιστεί στους 787 ίππους και 882 Nm ροπής. H Ferrari F8 Tributo by Novitec επιταχύνει από τα 0-100 km/h σε 2,7 δευτερολέπτων ή 0,2 δευτ. κάτω από το εργοστασιακό μοντέλο. Η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 340 km/h.

Η Novitec λέει ότι αυτή τη στιγμή εργάζεται πάνω σε ένα αεροδυναμικό body kit για τη Ferrari F8 Tributo και μπορεί να τροποποιήσει το εσωτερικό με δέρμα και Alcantara σε μια ποικιλία χρωμάτων.

Comments

comments

SHARE

LEAVE A REPLY

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.