SHARE

Η Mercedes-AMG θέλει να κλέψει τη λάμψη της νέας Porsche 911 με την ανανεωμένη GT coupe και roadster. Διαθέσιμη σε GT, GT C, GT R και τη νέα GT R Pro, η ανανεωμένη Mercedes-AMG GT μπορεί να υπερηφανεύεται για το ανανεωμένο στυλ, τις νέες τεχνολογίες και τις καλύτερες επιδόσεις.

Ξεκινώντας με τη νέα AMG GT R Pro, έχει σχεδιαστεί με ιδιαίτερη έμφαση στην απόδοση στην πίστα και έχει έρθει στη ζωή χάρη στην εμπειρία από τα αγωνιστικά αυτοκίνητα AMG GT3 και GT4. Υπάρχουν τέσσερις βασικές περιοχές όπου η Pro ξεχωρίζει από τις άλλες εκδόσεις: Ανάρτηση, ελαφριά κατασκευή, αεροδυναμική και εμφάνιση.

Η Mercedes-AMG έχει αναπτύξει μια σειρά από νέα αμορτισέρ για την GT R Pro, χρησιμοποιεί μια ρυθμιζόμενη ράβδο στρέψης ανθρακονημάτων εμπρός και μια ρυθμιζόμενη χαλύβδινη ράβδο στο πίσω μέρος. Επιπλέον, η AMG GT R Pro διαθέτει ένα πάνελ ανθρακονημάτων στο κάτω μέρος του οχήματος που υπόσχεται να βελτιώσει την ακαμψία και να προσθέσει σταθερότητα.

Η ανανεωμένη Mercedes-AMG GT R Pro είναι εξοπλισμένη με κεραμικά σύνθετα φρένα και φέρει ένα σύνολο ελαφρών σφυρηλατημένων τροχών AMG Performance με πέντε ακτίνες, που προσφέρονται αποκλειστικά σε γκρι τιτάνιο.

Η αεροδυναμική ξεχωρίζει επίσης την AMG GT R Pro από τις άλλες εκδόσεις. Μπροστά, υπάρχει μια νέα ποδιά που ενσωματώνει canards από ανθρακονήματα για τη βελτίωση της σταθερότητας σε υψηλότερες ταχύτητες. Η Mercedes-AMG έχει επίσης αναπτύξει αεροδυναμικά ανοίγματα στα μπροστινά φτερά για να μειώσει την ανύψωση του μπροστινού άξονα, ενώ στο πίσω μέρος υπάρχει ένα μικρό αεροδυναμικά κομμάτι από ανθρακονήματα σε κάθε τόξο των τροχών.

Στις αναβαθμίσεις που απολαμβάνει το αυτοκίνητο είναι τα Carbon Package I και II, που περιλαμβάνουν νέα carbon μέρη σε διάφορα σημεία, όπως καθρέφτες, πίσω σπόιλερ και πίσω διαχύτη. Με τον οδηγό αγώνων στο GT3, Maro Engel, πίσω από το τιμόνι, ένα πρωτότυπο AMG GT R Pro πέρασε πρόσφατα το Nurburgring σε 7:04.632.

Η νέα οικογένεια των σπορ αυτοκινήτων AMG GT έχει κοινά με το 4θυρο κουπέ, ιδιαίτερα με την προσθήκη διαφορετικών προβολέων LED. Ο πίσω διαχύτης είναι επίσης διαφορετικός, ενώ η εξάτμιση έχει τροποποιηθεί ώστε να αντικατοπτρίζει το σχήμα της AMG GT με 4 πόρτες. Με αυτό το σκεπτικό, η AMG GT έχει τώρα δύο στρογγυλεμένες απολήξεις, ενώ η AMG GT C έχει τραπεζοειδείς διπλές απολήξεις. Η AMG GT R διατηρεί την μεγάλη κεντρική εξάτμιση και συνεχίζει να πλαισιώνεται από δύο επιπλέον σωλήνες εξάτμισης που είναι κρυμμένοι στο διαχύτη.

Οι πελάτες της Mercedes-AMG GT 2020 έχουν στη διάθεσή τους 10 σχέδια ζαντών σφυρήλατων σε γκρι τιτάνι.. Έχουν γίνει αλλαγές και στο εσωτερικό του σπορ αυτοκινήτου.

Πιο σημαντική, μια πλήρως ψηφιακή, 12,3 ιντσών οθόνη στα όργανα, που προσφέρεται πλέον στάνταρ παράλληλα με την οθόνη πολυμέσων 10,25 ιντσών στην κεντρική κονσόλα. Η Mercedes-AMG έχει επίσης τοποθετήσει νέα κουμπιά στην κεντρική κονσόλα που περιλαμβάνουν έγχρωμες οθόνες. Επίσης νέο είναι και το τιμόνι. Από το 2020, η AMG GT αποκτά το ίδιο τιμόνι AMG με την AMG GT 4-door coupe και την C63.

Υπάρχει μια νέα λειτουργία οδήγησης AMG DYNAMICS. Αυτή η νέα λειτουργία βελτιστοποιεί την εγκάρσια δυναμική για να προσφέρει μεγαλύτερη πλευρική επιτάχυνση, καλύτερη πρόσφυση και αντιδράσεις στις αλλαγές φορτίου. Το σύστημα είναι σε θέση να προβλέψει τη συμπεριφορά του οχήματος βάση των ενεργειών του οδηγού, με μια σειρά αισθητήρων. Η Mercedes δηλώνει ότι αυτό το σύστημα παρέχει στον οδηγό μια πολύ αυθεντική αίσθηση οδήγησης.

Επίσης, υπάρχει το πακέτο AMG Track Pack. Το σύστημα αυτό δραστηριοποιείται στην πίστα και μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τον οδηγό για να αναλύσει και να βελτιώσει τις ικανότητες οδήγησης του.

Ο κινητήρας και ιπποδύναμη της ανανεωμένης Mercedes-AMG GT δεν έχουν αλλάξει, οι τιμές και η διαθεσιμότητα δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί.

Comments

comments

SHARE