SHARE

H BMW M8 Competition εφοδιάζεται με έναν twin-turbo, V8, 4.4-λίτρων κινητήρα, απόδοσης 625 ίππων και ροπή 750 Nm. Είναι ο πιο ισχυρός κινητήρας παραγωγής, που κατασκεύασε ποτέ η βαυαρική αυτοκινητοβιομηχανία.

Με ενεργοποιημένο το launch control, η M8 Competition φτάνει τα 100 km/h σε μόλις 3,4 δευτερόλεπτα και τα 200 km/h σε μόλις 10,76 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 310 km/h.

Το ίδιο μπορεί να ειπωθεί και για τον τετρακύλινδρο κινητήρα των 1.000 CC, απόδοσης 206 ίππων, που η BMW Motorrad τοποθέτησε στο νεότερο superbike της, την S1000RR. Με εντυπωσιακούς αριθμούς απόδοσης, το YouTuber Car Expert τις έβαλε να μονομαχήσουν για να δουν ποια θα επικρατήσει.

Το βίντεο ξεκινά με έναν απλό έλεγχο ήχου. Από έξω, ο V8 της M8 κάνει πολύ καλό θόρυβο. Ο ήχος της μοτοσυκλέτας δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετικός. Χωρίς turbo, λιγότερους κυλίνδρους και σχεδόν διπλάσιο εύρος στροφών από την Μ8, το superbike δεν κάνει το θόρυβο μιας αγωνιστικής μοτοσυκλέτας GP, αλλά σίγουρα πλησιάζει.

Μετά τον έλεγχο ήχου, δόθηκε η ευκαιρία στην M8 να κάνει ορισμένες δοκιμές επιτάχυνσης. Ακολουθώντας διαφορετικά driving modes, η M8 έκανε πολύ καλούς χρόνους στην υγρή πίστα.

Στον αγώνα drag, κάθε διαδρομή παρουσίασε τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα των τεσσάρων και των δύο τροχών. Ενώ η τετρακίνητη M8 έφευγε μπροστά στην αρχή, η μοτοσυκλέτα πολύ γρήγορα την έφτανε και την άφηνε πίσω αρκετά μέτρα.

Στη δοκιμή φρένων, φυσικά η M8 κέρδισε, αλλά όχι όπως νομίζατε. Η μοτοσυκλέτα σταμάτησε μόλις επτά μέτρα πιο μπροστά από το αυτοκίνητο. Είναι δύο μη συγκρίσιμα εργαλεία, αλλά δείχνουν ότι διατηρούν το ήθος της BMW, ως απόλυτα μηχανήματα στους αντίστοιχους κλάδους τους.

Comments

comments

LEAVE A REPLY

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.