SHARE

Έχουν περάσει 25 χρόνια από τότε που η Mercedes αποκάλυψε την E 500 Limited special edition στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Το αυτοκίνητο που βλέπετε, ξεκίνησε τη ζωή του ως 500E. Ήταν η ναυαρχίδα της Mercedes W124, πριν μπει η AMG σε αυτόν τον ρόλο. Η 500E αναπτύχθηκε και συναρμολογήθηκε από την Porsche στη Στουτγάρδη-Zuffenhausen για λογαριασμό της Mercedes.

Η Mercedes τη σχεδίασε στο χαρτί πριν την στείλει στην Porsche, μαζί με τα υπόλοιπα εξαρτήματα για τελική συναρμολόγηση.

Κάτω από το καπό της υπήρχε ο V8 κινητήρας των 5.0 λίτρων, απόδοσης 326 hp, ο οποίος έκανε τη Mercedes 500E ένα από τα πιο cool sedan της δεκαετίας του 1990. Οι μοναδικές οπτικές διαφορές ανάμεσα σε αυτήν και στην W124, ήταν τα ελαφρώς μεγαλύτερα φτερά, η μπροστινή ποδιά, η μειωμένη απόσταση από το έδαφος κατά 23 χιλιοστά και το μικρό σήμα στο πορτ-μπαγκάζ. Η 500E επιτάχυνε από τα 0-100 km/h σε 5,9 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική της ταχύτητα περιορίστηκε στα 250 km/h.

Το αυτοκίνητο έκανε ντεμπούτο για πρώτη φορά στο Paris Auto Show το 1990. Το 1993 έλαβε ένα facelift και παρουσιάστηκε το όνομα E-Class, μετατρέποντας την 500E σε E 500. Οι αλλαγές περιελάμβαναν μια ελαφριά ανανέωση στο σχεδιασμό με ένα ενσωματωμένο ψυγείο, διάφανα φλας εμπρός, διπλής όψης καλύμματα για τα πίσω φώτα και τροποποιημένες γραμμές στο πίσω μέρος.

Η E 500 Limited δημιουργήθηκε σε μόλις 500 μονάδες. Οι πελάτες μπορούσαν να επιλέξουν δύο χρώματα, μαύρο και ασημί, με ζάντες εμπνευσμένες από την 190 E 2.5-16 Evolution II. Στην καμπίνα δέσποζε το δέρμα και το ξύλο καρυδιάς.

Η Mercedes παρήγαγε 10.479 μονάδες 500E / E 500 συνολικά με τη βοήθεια της Porsche μεταξύ 1990 και 1995.

Comments

comments

SHARE