SHARE

Μετά από μια μακρά περίοδο teaser, το νέο Project One της Mercedes-AMG έκανε τελικά παγκόσμιο ντεμπούτο στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης 2017, ως το πρώτο αυτοκίνητο δρόμου με κινητήρα από τη Formula 1.

Η ισχύς προέρχεται από μια αναθεωρημένη έκδοση του υβριδικού συστήματος του μονοθέσιου W08 F1, συμπεριλαμβανομένου του υπερτροφοδοτούμενου V6 κινητήρα 1.6 λίτρων και όχι λιγότερο από τέσσερις ηλεκτρικούς κινητήρες.

Οι δύο εμπρός ηλεκτροκινητήρες είναι υπερσύγχρονοι και μπορούν να στρέψουν έως και 50.000 σ.α.λ., όταν οι καλύτεροι κινητήρες στην αγορά φτάσουν τις 20.000 σ.α.λ. Ο τρίτος ηλεκτρικός κινητήρας είναι ενσωματωμένος στον υπερσυμπιεστή, ενώ ο τέταρτος είναι τοποθετημένος απευθείας στον κινητήρα καύσης.

Κάθε ένας από τους μπροστινούς κινητήρες αποδίδει 160 ίππους (120kW), με τον ηλεκτροκινητήρα, που βρίσκεται στον κινητήρα να αποδίδει την ίδια δύναμη, ενώ εκείνος που είναι τοποθετημένος στον υπερσυμπιεστή αποδίδει 120 ίππους (90kW).

Η Mercedes-AMG ισχυρίζεται ότι το turbo lag όχι μόνο εξαλείφεται με αυτό το setup, αλλά οι χρόνοι απόκρισης είναι τώρα ακόμη μικρότεροι από αυτούς του ατμοσφαιρικού V8.

Όλα αυτά ήταν δυνατά, όχι μόνο λόγω της ροπής πλήρωσης που παρέχεται από τους ηλεκτρικούς κινητήρες, αλλά και χάρη στο ηλεκτρικά υποβοηθούμενου turbocharger, ο οποίος με τη σειρά του διαθέτει στρόβιλους καυσαερίων και συμπιεστών, που είναι ξεχωριστοί μεταξύ τους και τοποθετημένοι στην πλευρά της εξάτμισης και στην πλευρά εισαγωγής της μονάδας V6 και συνδέονται μεταξύ τους με έναν άξονα που τροφοδοτείται από τη μονάδα 90kW.

Σε περίπτωση που δεν το έχετε συνειδητοποιήσει ακόμα, δεν είναι το κανονικό υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, είναι μηχανική επόμενου επιπέδου που βγαίνει για πρώτη φορά στους δημόσιους δρόμους.

Η Mercedes-AMG λέει ότι το Project One είναι ικανό να ξεπερνά τα 350 km/h και μπορεί να φτάσει στα 200 km/h σε λιγότερο από έξι δευτερόλεπτα. Ναι, έξι δευτερόλεπτα!

Το σύστημα κίνησης λειτουργεί με 800 βολτ, αντί για τα συνηθισμένα 400 και το μεγάλο πακέτο μπαταριών ιόντων λιθίου, χρησιμοποιεί τις ίδιες κυψέλες, διάταξη και σύστημα κυψελών ψύξης με το μονοθέσιο της Mercedes-AMG F1. Η εταιρεία λέει επίσης ότι υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης, το σύστημα ανακτά μέχρι 80 τοις εκατό της απαιτούμενης ενέργειας, η οποία στη συνέχεια τροφοδοτεί την μπαταρία.



Comments

comments

SHARE