Μια μέρα με τη Ferrari F355 F1 Spider

Μια μέρα με τη Ferrari F355 F1 Spider

954
0
SHARE

Το 1994 η Ferrari παρουσίασε την F355, η οποία παρέμεινε στην παραγωγή μέχρι το 1999. Η συνολική παραγωγή της έφτασε τα 11.273 αντίτυπα. Η F355 έγινε ιστορικά η πρώτη σε δημοτικότητα Ferrari έως τότε, ρεκόρ που ξεπεράστηκε από τη διάδοχο της, Ferrari 360, που έφτασε τα 16.244 αντίτυπα. H F355 ήταν το πρώτο μοντέλο που κατασκευάστηκε υπό την νέα ηγεσία του Luca di Montezemolo.

Το 1997 η Ferrari προσέφερε το πρότυπο κιβωτίου ταχυτήτων τύπου F1 για τρία μοντέλα: Berlinetta, GTS και Spider (από εκεί προέρχεται η ονομασία της «F1»). Ήταν το πρώτο αυτοκίνητο δρόμου που ήταν εξοπλισμένο με κιβώτιο ταχυτήτων F1.


Το κιβώτιο ήρθε απευθείας από τη Formula 1, όπου έκανε το ντεμπούτο το 1989, κερδίζοντας το γκραν πρι της Βραζιλίας. Το ηλεκτρο-υδραυλικό σύστημα λειτουργούσε με paddles πίσω από το τιμόνι και τη χρήση του συμβατικού 6-τάχυτου μηχανικού κιβωτίου της F355. Το νέο κιβώτιο ταχυτήτων έκανε ακαριαίες αλλαγές ταχυτήτων και τα δύο χέρια του οδηγού θα μπορούσαν να παραμείνουν στο τιμόνι.

Άλλη μια πρωτιά της Ferrari με την 355 Spider ήταν η οροφή. Με το πάτημα ενός κουμπιού, τα παράθυρα κατέβαιναν, οι θέσεις μετακινούνταν και η οροφή έμπαινε στη θέση της.

Κάτω από το καπό υπάρχει ένας ατμοσφαιρικός 3.5 λίτρων V8 σε γωνία 90 μοιρών, στο κέντρο του αμαξώματος, ο οποίος διέθετε 4 εκκεντροφόρους ανά κύλινδρο και 5 βαλβίδες ανά κύλινδρο (3 βαλβίδες εισαγωγής και 2 για την εξαγωγή). Η ισχύς του κινητήρα φτάνει τους 380 ίππους στις 8.250 στροφές/λεπτό. Επιταχύνει από τα 0-100 km/h σε 4,7 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 295 km/h.

Comments

comments

SHARE

LEAVE A REPLY

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.