SHARE

“Χωρίς τον περιστροφικό κινητήρα, πιθανότατα δεν θα υπήρχε Mazda. Χωρίς τη Mazda, ο περιστρεφόμενος κινητήρας σίγουρα δεν θα ήταν στην παραγωγή για σχεδόν 50 χρόνια”. Αυτό είναι το μήνυμα που δημοσίευσε η Ιαπωνική εταιρεία σε μια ιστοσελίδα αφιερωμένη στο quinquagenary (ναι, είναι λέξη) το 2017. Από τότε, η Mazda ανακοίνωσε την επιστροφή του περιστροφικού κινητήρα, αλλά χωρίς ενδείξεις για ένα νέο RX.

Υπήρξε η ιδέα του RX-Vision concept, που παρουσιάστηκε το 2015, αλλά έκδοση παραγωγής δεν είδαμε. Η Mazda δεν παραιτήθηκε από τις προοπτικές ενός σπορ αυτοκινήτου με περιστροφικό κινητήρα, αν και περιέγραψε το έργο αυτό ως “αγώνα ενάντια στο χρόνο”, λόγω της επιβολής αυστηρότερων κανονισμών για τις εκπομπές ρύπων. Είναι “ακόμα το όνειρό μας”, δήλωσε ο επικεφαλής της εταιρείας R & D και ο επικεφαλής σχεδιαστής τον Οκτώβριο του 2019, οπότε μπορεί να το δούμε μια μέρα.

Όπως και η Mazda, έτσι και ο Enoch Gabriel Gonzales είναι ονειροπόλος. Αποφάσισε να δημιουργήσει το δικό του RX-7. Αυτή η υποθετική τέταρτη γενιά του θρυλικού αυτοκινήτου είναι μια μίξη μεταξύ παλαιού και νέου, παίρνοντας στοιχεία από το μοντέλο δεύτερης γενιάς και αναμειγνύοντάς τα με RX-Vision concept. Ορίστε πώς ο καλλιτέχνης περιγράφει τη δουλειά του:

“Πολλά στοιχεία έχουν ληφθεί από το RX-Vision Concept, που παρουσιάστηκε το 2015, αλλά μερικά προέρχονται από το coupe δεύτερης γενιάς από τη δεκαετία του ’90”.

Είναι σίγουρα ένα εκπληκτικό μηχάνημα και αναμφισβήτητα ένα από τα καλύτερα renderings που έχουμε δει. Υπήρξαν κάποιες φήμες σχετικά με ένα νέο αυτοκίνητο με περιστροφικό κινητήρα για να γιορτάσουν τα 100 χρόνια της Mazda το 2020, αλλά αυτό δεν πρόκειται να συμβεί.

Comments

comments

SHARE

LEAVE A REPLY

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.