SHARE

Μπορούμε όλοι να συμφωνήσουμε ότι το Nissan Skyline είναι ένα λατρεμένο κλασικό αυτοκίνητο, που έχει ενσωματωθεί στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας εδώ και πολλές δεκαετίες. Φημίζεται για το γεγονός ότι είναι ένας πραγματικός δολοφόνος των supercars.

Πολλοί από εσάς ίσως δε γνωρίζετε πόσο παλιό είναι το όνομα Skyline. Για να μάθετε, μπορείτε παρακάτω να δείτε τα 60 χρόνια ιστορίας του Skyline.

1957 Prince Skyline

1957 Prince Skyline

Το πρώτο Skyline δεν ήταν καν Nissan. Το 1957, το Prince Skyline εισήχθη ως τετράθυρο πολυτελές αυτοκίνητο.

1968 Datsun Skyline

1968 Datsun Skyline

Το 1966, η Prince και η Nissan-Datsun συγχωνεύθηκαν και το 1968 το Skyline ξαναγεννήθηκε ως Datsun. Ήταν sedan, πολύ μακριά από το σημερινό Godzilla.

1970 Datsun Skyline GT-R

1970 Datsun Skyline GT-R

Το πρώτο GT-R εμφανίστηκε το επόμενο έτος και από το 1970 έγινε coupe. Εφοδιαζόταν με έναν κινητήρα 2.0-λίτρων, απόδοσης 160 hp (119 kW). Απογυμνωμένο από οποιοδήποτε περιττό βάρος, το GT-R σύντομα έκανε όνομα στο μηχανοκίνητο αθλητισμό.

1972 K-Series

1972 K-Series

Η επόμενη γενιά K-Series είχε μεγάλη αλλαγή στη σχεδίαση. Η αμερικανική επιρροή ήταν εμφανής, αλλά για αυτή τη νέα όψη οι γνώμες διίστανται. Η ενσάρκωση του GT-R διήρκεσε μόνο ένα χρόνο, καθώς ξεκίνησε η κρίση των καυσίμων τη δεκαετία του 1970.

1977 Datsun Skyline

1977 Datsun Skyline

Το 1977, το Skyline είχε ιαπωνικό στυλ. Μοντέλο GT-R δεν κατασκευάστηκε, αλλά το 240K-GT είχε 121 hp (90 kW) και τελική ταχύτητα 187 km/h, χάρη στο injection.

1981 Nissan Skyline

1981 Nissan Skyline

Το Skyline R30 ήταν το πρώτο που κυκλοφόρησε παγκοσμίως ως Nissan το 1981. Κατασκευάστηκε σε 26 παραλλαγές συμπεριλαμβανομένου του μοναδικού Skyline hatchback. Τα πράγματα έγιναν ενδιαφέροντα με την εισαγωγή του 200RS των 150 hp (112 kW) και του 200RS Turbo των 190 hp (141 kW), αργότερα και με 203 hp (151 kW).

Το R30 και το R31 είχαν πολλές επιτυχίες στο Αυστραλιανό Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού.

1987 R32

1987 R32

Με το R32 του 1987 τα πράγματα αγριεύουν: Τετρακίνηση και ισχυροί κινητήρες biturbo. Το V-Spec II έγινε το απόλυτο Nissan Skyline της εποχής. Η σειρά Nismo περιορίστηκε στις 500 μονάδες.

1998 R34

1998 R34

Το R33 Skyline είχε μεγαλύτερη ασφάλεια, αλλά το R34 σηματοδότησε μια περίοδο ανάπτυξης. Ένα τυπικό τετράθυρο μοντέλο μεταμορφώθηκε σε ένα από τα πιο ισχυρά αυτοκίνητα της εποχής.

2001 V35

2001 V35

Όσα λιγότερο πούμε για το V35 και το V36 Skyline, τόσο το καλύτερο. Σχεδιασμένο για την αμερικανική αγορά, αργότερα μετονομάστηκε σε Infiniti G35.

2008 R35 Nissan GT-R

2008 R35 Nissan GT-R

Το σημερινό R35 Nissan GT-R μπορεί να έχει χάσει το όνομα Skyline, αλλά η καταγωγή του εύκολα ανιχνεύεται. Διαθέτει κινητήρα biturbo V6, 3.6 λίτρων, απόδοσης 570 hp (419 kW) και κίνηση στους τέσσερις τροχούς. Τα 0-100 km/h έρχονται σε κάτω από 3 δευτερόλεπτα, πράγμα που σημαίνει ότι αφήνει πίσω πολλά εξωτικά supercars. Το Nismo έχει μικρότερο βάρος και αποδίδει 600 hp (441 kW).



Comments

comments

SHARE

LEAVE A REPLY

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.