SHARE

Λίγα ιαπωνικά αυτοκίνητα απόδοσης είναι πιο σεβαστά από το Nissan Skyline GT-R της γενιάς R34 και το Autocar είχε πρόσφατα την ευκαιρία να το οδηγήσει.

Καθώς το R34 Skyline GT-R είναι ένα παλιό μοντέλο, δεν είναι μια συνηθισμένη δοκιμή του αυτοκινήτου, είναι ένα αφιέρωμα στην κληρονομιά που άφησε και τη λατρεία που έχει δημιουργήσει όλα αυτά τα χρόνια.

Ίσως η πιο επιθυμητή πλευρά του R34 GT-R είναι ο κινητήρας του. Ο φημισμένος RB26 της Nissan που τροφοδοτούσε επίσης τα R32 και R33 Skyline. Ο κινητήρας είναι 2,6 λίτρων, εξακύλινδρος και συνδέεται με ένα ζεύγος turbo. Τα εργοστασιακά R34 GT-R αποδίδουν εύκολα πάνω από 330 hp, ενώ περιορισμένες εκδόσεις, όπως η Z-Tune είδαν την αύξηση ισχύος να υπερβαίνει τους 500 hp από ένα διευρυμένο κινητήρα 2,8 λίτρων.

Σε αντίθεση με τα περισσότερα σύγχρονα σπορ αυτοκίνητα, το αυτοκίνητο που δοκιμάστηκε είναι εφοδιασμένο με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Είναι ομαλό και παρέχει στον οδηγό μεγάλη ανταπόκριση. Επιπλέον, τα πεντάλ φρένων και τα πεντάλ γκαζιού είναι πολύ ωραία για χρήση. Ένα άλλο εκπληκτικό χαρακτηριστικό του R34 είναι η ψηφιακή του οθόνη που δείχνει όλες τις σημαντικές λεπτομέρειες που θα θέλατε να μάθετε για τα διάφορα συστήματα.

Στο παρακάνω βίντεο θα δείτε επίσης, το R35 Nissan GT-R αναβαθμισμένο από τη Litchfield.

Comments

comments

1 ΣΧΟΛΙΟ

LEAVE A REPLY

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.