SHARE

Το Renault R5 Turbo παρουσιάστηκε το 1980 ως αντίπαλος της Lancia Stratos. Σχεδιασμένο από το Marcello Gandini της Bertone, το R5 τράβηξε γρήγορα την προσοχή του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι και των ανθρώπων που λατρεύουν την ταχύτητα. Στα έξι χρόνια παραγωγής του, δημιουργήθηκε το πιο ισχυρό Turbo 2 και το κορυφαίο της σειράς, Turbo 2 Evolution.

Μόνο 117 μονάδες του Turbo 2 Evo κατασκευάστηκαν προς το τέλος της παραγωγής του, τα οποία σχεδόν όλα περιορίστηκαν στο Βέλγιο, καθώς οι πωλήσεις του R5 στη Γαλλία έληξαν το προηγούμενο έτος.

Ένα τουλάχιστον από αυτά βρέθηκε στις ΗΠΑ, όπου και πωλείται για 60.000 δολάρια. Σε έξι ημέρες από σήμερα θα δημοπρατηθεί και μάλλον η τιμή του θα θα πάρει την ανιούσα. Έχει στο ταχύμετρο μόλις 18.031 μίλια (29.018 χιλιόμετρα) και ο υπερτροφοδοτούμενος, τετρακύλινδρος κινητήρας των 1.432cc, συνδέεται με ένα μηχανικό κιβώτιο πέντε ταχυτήτων.

Ξεχωρίζοντας τον εαυτό του από το Turbo 2, η έκδοση Evo διαθέτει οροφή από αλουμίνιο και μεγαλύτερο κινητήρα. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο διαθέτει έξι εργοστασιακούς λαμπτήρες οδήγησης Cibie Super Oscar, οι οποίοι εγκαταστάθηκαν το 1993.

Πατάει σε ζάντες αλουμινίου Gotti 15 ιντσών. Οι μπροστινοί τροχοί έχουν ελαστικά ελαστικά Dunlop Direzza DZ-102 διάστασης 195/60 , ενώ οι πίσω τροχοί ελαστικά Michelin TB-12 classic rally 26/61.

Όπως και το εξωτερικό, το εσωτερικό είναι σε πάρα πολύ καλή κατάσταση. Τα όργανα VDO είναι η μόνη αλλαγή στο εσωτερικό.

Το αυτοκίνητο είχε μια μια πλήρη μηχανική ανανέωση τον Οκτώβριο του 2016, από την DynaSport στο Πόρτλαντ του Όρεγκον. Η αναβάθμιση φέρεται να ανήλθε σε 20.000 δολάρια.



Comments

comments

SHARE