Πως λειτουργεί άραγε η πίσω πτέρυγα της Koenigsegg Regera;

Πως λειτουργεί άραγε η πίσω πτέρυγα της Koenigsegg Regera;

896
0
SHARE



Παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης 2015 το Μάρτιο, η Koenigsegg Regera είναι ένα hypercar διαφορετικό από οποιοδήποτε άλλο στην αγορά. Η τολμηρή της σχεδίαση και ο απίστευτα προηγμένος κινητήρας της, την κάνουν μοναδική.

Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα εξαρτήματα της Regera είναι η πίσω πτέρυγα. Στο τελευταίο επεισόδιο του Inside Koenigsegg, οι άνθρωποι της Koenigsegg μας λένε πως σχεδιάστηκε και πώς λειτουργεί.

Η πίσω πτέρυγα είναι ρυθμιζόμενη και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη όπως και πολλές άλλες στην αγορά. Ωστόσο, λειτουργεί με ένα πολύ περίπλοκο και μοναδικό τρόπο για να βελτιστοποιήσει την απόδοσή του σουηδικού hypercar.

Ως υπενθύμιση, η Regera εφοδιάζεται με το σύστημα Koenigsegg Direct Drive, που συνδυάζει έναν κινητήρα V8 5.0-λίτρων με τρεις ηλεκτροκινητήρες, συνολικής ιπποδύναμης πάνω από 1500 ίππους, σύμφωνα με το Σουηδό κατασκευαστή.

Comments

comments

SHARE

LEAVE A REPLY

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.