SHARE

Όταν φεύγει από το εργοστάσιο, η Mercedes-AMG GT R διαθέτει ένα V8, twin-turbo, 4.0 λίτρων κινητήρα, απόδοσης 585 PS ( 430 kW) και 700 Nm ροπής.

Μετά την «περιποίηση» της Renntech, η απόδοσή της φτάνει μέχρι τους 825 ίππους (606 kW) και 850 Nm ροπής. Η επιπλέον δύναμη έρχεται μετά την αναβάθμιση της ECU, την τοποθέτηση μεγαλύτερου τούρμπο και φίλτρο αέρος.

Για να αντιμετωπίσει όλη αυτήν την ισχύ, η Mercedes-AMG GT R έχει εξοπλιστεί με ένα αναβαθμισμένο αυτόματο κιβώτιο, επτά ταχυτήτων, διπλού συμπλέκτη. Δεν γνωρίζουμε πόσο γρήγορη είναι η GT R της Renntech, αλλά το εργοστασιακό μοντέλο χρειάζεται 3,6 δευτερόλεπτα για τα 0-100 km/h και φτάνει τα 318 km/h.

Η Renntech φρόντισε επίσης για το εξωτερικό, προσθέτοντας μπροστινούς προφυλακτήρες, πλευρικά πάνελ, μεγαλύτερη πίσω αεροτομή δύο σταδίων και μεγαλύτερο διαχύτη. Αυτά συμπληρώνονται από ένα νέο σύνολο τροχών, με διάμετρο 10 x 19 ιντσών στο μπροστινό μέρος και 12 x 20 ιντσών στο πίσω μέρος, με σε ημι-slick ελαστικά 285/30 και 335/25 Michelin Pilot Sport Cup 2 ZP αντίστοιχα.



Comments

comments

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.