Στο γκαράζ του Jay Leno η BMW 1600 του 1967

210
0
SHARE

Το 1962, η επιτυχία του sedan Neue Klasse έσωσε τη μικρή οικογενειακή επιχείρηση γνωστή ως Bayerische Motoren Werke. Το αυτοκίνητο ήταν δημοφιλής τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Αμερική και τροφοδοτούνταν από τους αλεξίσφαιρο κινητήρα M10, τοποθετημένο σε προηγμένο πλαίσιο με ανεξάρτητη ανάρτηση και δισκόφρενα μπροστά.

Ωστόσο, για να διευρύνει την εμβέλειά του, η BMW αποφάσισε να μικρύνει το μεταξόνιο, μετατρέποντάς το σε σπορ κουπέ που θα μπορούσε να ανταγωνιστεί τις Alfa Romeo, ενώ θα πωλούνταν σε χαμηλότερη τιμή.

Σχεδιασμένο από τους Georg Bertram και Manfred Rennen κάτω από τα άγρυπνα μάτια του Wilhelm Hofmeister, η 1600 ήταν μια ελαφριά απόλαυση με έναν τεράστιο κινητήρα 84 ίππων και ένα αξιοπρεπές κιβώτιο τεσσάρων ταχυτήτων. Το μοντέλο του ’67 διέθετε μπαταρίες 6 βολτ, καθίσματα βινυλίου/υφάσματος, ρολόι αντί για στροφόμετρο, χωρίς ραδιόφωνο. Το 1968, η BMW έριξε το μεγάλο όπλο, την 2002 με έναν κινητήρα 2-λίτρων.

Παρόλο που η 1600 ήταν σχετικά αργή, η έκδοση των 2 λίτρων έγινε θρύλος μέσα και έξω από την πίστα. Το concept εξελίχθηκε στην πρώτη Σειρά 3, η οποία πρόσφατα έγινε η σειρά 4 σε δύο πόρτες.



Comments

comments

SHARE