Στο γκαράζ του Jay Leno η Bugatti EB110

470
1
SHARE

Η Bugatti EB110 ήταν ένα από τα κορυφαία supercars της δεκαετίας του ’90, όμως χάρη σε μια παγκόσμια ύφεση, φιλόδοξη τιμολόγηση και την «ενοχλητική» McLaren F1, ποτέ δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες. Το EB στο όνομα του αυτοκινήτου ήταν για τον Ettore Buggati, ενώ το 110 ήταν ο αριθμός των ετών από τη γέννηση του μεγάλου σχεδιαστή

Είκοσι οκτώ χρόνια εξακολουθεί να είναι ένα εντυπωσιακό τεχνικό κατόρθωμα και ο Jay Leno ήταν πολύ ευχαριστημένος που ο ιδιοκτήτης της EB110 του 1993, Steffan Frisk, την έφερε  στο γκαράζ του. Ο Jay έχει αρκετές Bugatti στην κατοχή του, αλλά ποτέ μια EB110, αν και διαθέτει ένα πλήρες EB110 κινητήρα, ο οποίος ήταν δίπλα στο αυτοκίνητο.

Ο Ιταλός επιχειρηματίας Romano Artioli, προσπάθησε με την EB110 να φέρει πίσω το γνωστό όνομα Bugatti για να αμφισβητήσει τους κορυφαίους κατασκευαστές supercar στον κόσμο, χωρίς να υπάρχει κανένας δεσμός με την εταιρεία.



Ο Romano Artilio ήταν πολύ φιλόδοξος, η EB110 σχεδιάστηκε από το μηδέν, ο V12 quad-turbo των 3,5 λίτρων δεν είχε καμία σχέση με άλλον κινητήρα και απέδιδε 552 ίππους, ενώ μια ισχυρότερη έκδοση SS, που παρουσιάστηκε ένα χρόνο αργότερα έφτανε τους 592 ίππους.

Το αυτοκίνητο διέθετε ένα πλήρες πλαίσιο από ανθρακονήματα και ήταν, ένα από τα πρώτα με προηγμένο σύστημα τετρακίνησης, παρόλο που χρησιμοποιούσε ακόμα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.

Comments

comments

1 ΣΧΟΛΙΟ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.