SHARE

Η Renault δημιούργησε όνομα ως κατασκευαστής καυτών hatchback και ενώ το τρέχον Clio RS δεν έχει και πολύ καλές κριτικές, κυρίως για το κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη, εξακολουθεί να είναι μια δύναμη που πρέπει να ληφθεί υπόψη.

Οι προηγούμενες γενιές Clio έγιναν περισσότερο αποδεκτές από τον κόσμο και αυτό έδωσε στη γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία την εμπιστοσύνη να προχωρήσει και να κατασκευάσει κάτι διαφορετικό.

Αυτό που έκανε ήταν να δώσει τη συνταγή στη Renaultsport, που είναι υπεύθυνη για όλες τις καυτές εκδόσεις της μάρκας, η οποία πήρε το Clio Mk2, εγκατέστησε έναν κινητήρα V6 πίσω από τα μπροστινά καθίσματα και το έκανε πισωκίνητο.

Το Clio V6 παρέμεινε στην παραγωγή μεταξύ 2001 και 2005 και για την εποχή του, ήταν αρκετά γρήγορο, έφτανε τα 96 km/h σε 6,2 δευτερόλεπτα και είχε τελική ταχύτητα 235 km/h.

Renault Clio V6 RWD

Αυτό το ειδικό Clio τροφοδοτήθηκε από ένα V6 κινητήρα, 3.0 λίτρων, ο οποίος ήρθε κατευθείαν από την κορυφαία Laguna. Αποδίδει 230 PS (169 kW), 10 PS (7 kW) περισσότερο από το τελευταίο Clio RS 18 και είναι μερικά κλάσματα του δευτερολέπτου πιο αργό στα 0-96 km/h, ενώ έχει την ίδια τελική ταχύτητα.

Χάρη στη διάταξη του κινητήρα, το Clio V6 θεωρείται έμμεσος διάδοχος του Renault 5 Turbo και μαζί με το Peugeot 205 T16 homologation special, είναι το τρίτο supermini που υιοθετεί αυτή τη διάταξη και η μόνη με V6 κινητήρα.

Αυτό το Renault Clio V6 RWD θα δημοπρατηθεί στο SilverstoneAuctions στις 10 και 11 Νοεμβρίου. Κατασκευάστηκε το 2002, έχει 80.744 χιλιόμετρα και συνοδεύεται από βιβλίο service και τα τιμολόγια αγοράς.

Ο πωλητής λέει ότι είναι «σε πολύ καλή συνολική κατάσταση», και η τιμή του υπολογίζεται στα 24.899 ευρώ.


PHOTO GALLERY



Comments

comments

SHARE

1 ΣΧΟΛΙΟ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.